Termeni și Condiții

1.DEFINITII SI TERMENI

Website – www.geaninastudencu.ro  este website-ul SC QUALITY EVENT SRL cu sediul social in Bucuresti, Strada Preciziei nr. 14, Bl.1, Ap. 11, Sector 6, CUI: 30356019, Nr. De ordine in registrul comertului J40/7301/2012

Vanzator – SC QUALITY EVENT SRL prin website-ul www.geaninastudencu.ro

Cumparator/Client – orice persoana fizica sau persoana/entitate juridica care plaseaza o comanda pe www.premiershop.ro si care si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice din sectiunea Termeni si Conditii.

Cont – sectiunea din website-ul www.geaninastudencu.ro formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre cumparator/client si istoricul cumparatorului in website.

Favorite – sectiune din cont care permite cumparatorului/clientului sa isi adauge produsele favorite.

Cos de cumparaturi – sectiunea din website-ul www.geaninastudencu.ro in care cumparatorul/utilizatorul poate adauga produsele si cantitatile necesare pe care apoi le poate transmite sub forma unei comenzi.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator prin care cumparatorul transmite vanzatorului, prin intermediul website-ului intentia sa de a achizitiona anumite produse.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre canzator si cumparator, fara prezenta fizica simultana a vanzatorului si a cumparatorului.

1.2. Continut

         toate informatiile de pe website care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
         orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al vanzatorului, cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
         informatii legate de produsele si/sau tarifele practicate de vanzator intr-o anumita perioada;
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui cumparator/client fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra produselor si/sau a promotiilor desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui produs de catre SC QUALITY EVENT SRL, cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile produselor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

 

2.ATELIERE MUZICALE – REGULAMENT SI POLITICA DE ANULARE/RETUR

Cum ma inscriu la atelierul muzical?

Butonul de inscriere este amplasat in pagina de servicii a site-ului www.geaninastudencu.ro. Inainte de a va inscrie, va rugam sa cititi cu atentie detaliile: data de incepere (perioada derulare), frecventa, virsta minima cursant, taxa de curs, loc de desfasurare si numar maxim de locuri. Pentru a va inscrie la un atelier, trebuie sa dati click pe butonul MA INSCRIU si sa completati campurile care figureaza in mesajul de inscriere. Adresa de e-mail, numarul de telefon sau datele pentru facturare indicate gresit, atrag dupa sine posibilitatea ca inscrierea/factura sa fie facute eronat.

Prin transmiterea formularului de inscriere, tutorele isi da acordul digital ca a citit regulamentul si ca este de acord cu procedurile interne.

2.1 REGULAMENT & ACORD PARTICIPARE ATELIERE MUZICALE

  • Locul la atelier se considera rezervat, doar dupa ce plata a fost facuta in avans, online, prin platforma site-ului. Dupa ce plata a fost efectuata, locul la atelier va fi rezervat automat, la ziua/ora alese in calendarul din site.
  • Este foarte important sa precizati copiilor ca prezenta la atelier nu inseamna joaca libera la “un loc de joaca”.
  • Daca inscrieti copilul la grupele 3-6 ani sau 6-10 ani, explicati-i dinainte ca va sta singur. Timp de acomodare indelungata nu avem, iar copiii trebuie sa respecte regulile casei. Copiii care plang, nu coopereaza, deranjeaza sau nu asculta indrumarile educatorului, vor fi directionati catre parinti (pentru a putea avea continuitate cu restul grupei), iar colaborarea se va incheia pe cale amiabila.
  • Sa aveti papucei de interior (nu e obligatoriu, pe jos este mocheta). Copiii pot sta desculti sau cu incaltari de schimb.
  • Pe perioada verii, in sala de muzica aerul conditionat va fi pornit. Sa aveti in geanta si o bluzita, in cazul in care vi se pare racoare.
  • In cazul in care copilul strica/deterioreaza materialele folosite la curs sau deterioreaza mobilierul/elementele de décor din sala de curs, parintele este nevoit sa suporte costul reparatiei produsului deteriorat, sau sa il inlocuiasca cu unul nou.
  • Indiferent de numarul de copii prezenti la atelier, atelierul se va tine. Intrucat uneori se anunta absentarea chiar cu cateva ore inainte de curs, este posibil ca grupa sa nu fie formata din numarul maxim de copii.
  • In cazul in care din motive personale, se anuleaza atelierul de catre educator, sedinta pentru care s-a achitat va fi reprogramata, fara a se pierde costul aferent zilei respective.

2.2 POLITICA DE PROGRAMARE - REPROGRAMARE SEDINTA - RETURNARE BANI

 2.2.1 REGULAMENT SEDINTA PLATITA INDIVIDUAL – 100 LEI

  • Toate preturile afisate pe site sunt in RON si, in cazul atelierelor, sunt exprimate per sedinta, sau per abonament lunar.
  • Daca se anunta absentarea cu 24 ore inainte de curs sau in ziua cursului in care aveti programare, sedinta se considera consumata, iar banii nu se recupereaza, intrucat intr-un timp atat de scurt, locul nu poate fi oferit altui cursant interest.
  • Daca se anunta absentarea cu minim 48 ore inainte de curs, sedinta poate fi recuperata (in limita locurilor disponibile).
  • Sedinta/sedintele (in cazul abonamenului), NU SUNT TRANSFERABILE catre alt copil, in caz de absentare

 

 2.2.2 REGULAMENT ABONAMENT LUNAR – 350 LEI/4 SEDINTE

  • Abonamentul este valabil doar o luna din momentul achizitionarii si cuprinde 4 sedinte. Este permisa recuperarea unei singure sedinte, in caz de absentare, in saptamana imediat urmatoare a finalizarii abonamentului. Sedinta recuperabila nu poate fi recuperata dupa 2 saptamani, o luna sau doua. In cazul in care se absenteaza mai mult decat o data, restul sedintelor nu pot fi recuperate.
  • DOAR IN CAZUL IN CARE COPILUL AJUNS LA LOCATIE NU DORESTE SA INTRE LA CURS, BANII SE RETURNEAZA

Ne rezervam dreptul de a selecta copiii/clientii cu care lucram. Punem pret pe educatie, respect si prietenie, iar daca acestea vin din ambele parti, colaborarea noastra va fi o reusita. In sala de muzica nu sunt tolerate comportamente agresive, limbaj vulgar sau deteriorarea recuzitei/spatiului.

Prin citirea/bifarea casutei "sunt de acord cu regulamentul", va dati acordul digital ca ati citit si regulamentul intern si ca veti tine cont de toate cele mentionate.

2.3. CANTECE PERSONALIZATE AUDIO – PROCEDURA SI POLITICA RETUR

Comanda se amplaseaza exclusiv pe site, dupa completarea datelor solicitate si efectuarea platii.

Perioada de executie a unui cantec personalizat este de 7-10 zile, iar dupa achizitie acesta nu poate returnat, avand in vedere ca este personalizat. 

In cazul acestui produs personalizat, indiferent de motiv, banii nu pot fi returnati. Avand in vedere ca tot continutul materialului este personalizat, la cerere, nu exista posibilitatea revanzarii lui. Orice modificare ulterioara adusa materialului presupune un cost suplimentar, incepand cu 50 lei (in functie de complexitate).

Personalizarea presupune asadar mentionarea numelor persoanelor implicate, si mesajul/urarea ce se doresc a fi transmise.

2.4. KIT DE LUCRU BRAIN EXERCISES – PROCEDURA SI POLITICA RETUR

Acest produs (fisier pdf) contine 50 de fise de lucru cu elemente si explicatii necesare exercitiilor de ritm/percutie corporala, si titlurile mai multor piese pentru realizarea exercitiilor. Produsul nu poate fi returnat, si nici contravaloarea acestuia restituita, avand in vedere ca odata achizitionat, produsul este deja in posesia persoanei care l-a achizitionat.

Înainte de a trimite Formularul de inscriere, Reprezentantul Legal va citi si prevederile și Politica de Confidențialitate, Procesare și Protecție a datelor și le va confirma făcând clic pe butonul corespunzător. Apăsând butonul „Trimite”, Reprezentantul legal ia la cunoştinţă şi acceptă că transmiterea Formularului de Înscriere generează o obligație de plată a Taxei de Particiare la Curs.

2.5. FACTURI & DOCUMENTE CONTABILE

Toate documentele contabile se eliberează electronic. Facturile/alte documente electronice emise, vor fi transmise la adresa de email specificată în formularul de inscriere ca adresă de e-mail a Reprezentantului legal. In campul “detalii facturare”, se vor include numele complet al platitorului, adresa si serie.nr. CI. La detalii plata este necesar sa fie trecut numele cursantului. În cazul în care aceste detalii lipsesc sau nu sunt menţionate în mod corect, plata nu va fi recunoscută.

2.6. MODALITATI DE PLATA

Toate plățile se efectuează prin platforma site-ului, odata cu completarea/trimiterea formularului de inscriere.

ALTE DETALII

www.geaninastudencu.ro va realiza adesea modificari in continutul site-ului, schimbarile referindu-se la informatii despre produse, servicii, ateliere, descrieri, poze, preturi etc. Preturile de pe site se pot modifica de la o perioada la alta.

Totodata, www.geaninastudencu.ro nu este raspunzatoare pentru prejudiciile generate de conexiunea de internet, in utilizarea, copierea sau afisarea continutului site-ului declinandu-si de asemenea raspunderea, pentru orice dezavantaje care pot surveni din cauza unor erori de software sau alte defectiuni tehnice aparute la server.



 

       3. DOCUMENTE CONTRACTUALE
3.1. Prin inregistrarea unei comenzi pe website-ul www.geaninastudencu.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

3.2. Notificarea primita de catre cumparator, dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

3.3. Pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda. Daca modifica cantitatea de produse din comanda va anunta cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia vanzatorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata, daca acesta a folosit plata online.

3.4. Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul primirii de catre cumparator de la vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a comenzii.

3.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre vanzator pe website-ul www.geaninastudencu.ro vor sta la baza contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre vanzator sau un furnizor al acestuia pentru produsele achizitionate.

 

 

       POLITICA DE VANZARE ONLINE
4.1. Accesul in vederea efectuarii unei comenzii ii este permis oricarui cumparator/client.
Pentru motive justificate QUALITY EVENT SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul cumparatorului/clientului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii cumparatorului/clientului pe website, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel QUALITY EVENT SRL. In oricare dintre aceste cazuri, cumparatorul/clientul se poate adresa departamentului Suport Clienti al QUALITY EVENT SRL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.

4.2. Comunicarea cu vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “Contact” din website. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

4.3. QUALITY EVENT SRL poate publica pe website informatii despre produse si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

4.4. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe website sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

4.5. In cazul platilor online vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai cumparatorul.

4.6 Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe website (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

       DREPTUL DE PROPRIETATE
5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe website, sunt proprietatea exclusiva a www.geaninastudencu.ro, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Cumparatorului/clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de QUALITY EVENT SRL, includerea oricarui continut in afara website-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al QUALITY EVENT SRL asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul scris expres al QUALITY EVENT SRL.

5.3. Cumparatorul/clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile documentului.

5.4. Niciun continut transmis catre cumparator/client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea QUALITY EVENT SRL si/sau al angajatului/prepusului QUALITY EVENT SRL care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

 

       COMANDA
6.1. Cumparatorul/clintul poate efectua comenzi pe website, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului.

6.2. Prin finalizarea comenzii cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

6.3. Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de QUALITY EVENT SRL, in cazul platii online;
6.4.3. datele furnizate de catre cumparator/client, pe website sunt incomplete si/sau incorecte;

6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un produs, în termen de 30 zile calendaristice, fata a afecta termenul legal de 14 zile calendaristice, potrivit OUG nr 34/2014, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

6.6. In cazul in care cumparatorul/clientul decide sa se retraga din contract, acesta va notifica in scris despre intentie la adresa de email: contact@geaninastudencu.ro

6.7. In cazul in care cumparatorul/clientul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. Indiferent de modalitatea de plata folosita, vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la returnarea cumparatorului catre vanzator a comenzii sau a produselor din comanda pe care doreste sa le returnze. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

6.7.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
6.7.2. pentru Comenzile achitate cu Op/Ramburs/Card bancar-> prin virament bancar in contul specificat de catre client;

6.8. In cazul in care un produs comandat de catre cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa cumparatorul/clintul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea comenzii, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a contractului.

 

       PRODUSE PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele produse:
7.1.1. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de cumparator sau personalizate în mod clar;

7.1.2. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.3. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de cumparator;

7.1.4. furnizarea de conținut digital care nu sunt furnizate pe un mediu tangibil dacă executarea a început.

 

       CONFIDENTIALITATE
8.1. QUALITY EVENT SRL va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

8.2. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui website, oferiti vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii.

 

       PUBLICITATE
9.1. Newsletterele QUALITY EVENT SRL sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de QUALITY EVENT SRL. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.2. In momentul in care, clientul isi creaza un cont pe website, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newsletter.

Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment:

9.2.1. prin contactarea QUALITY EVENT SRL in acest sens.

9.2.2. prin modificarea setarilor din contul de client.

9.2.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la vanzator.

9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document.

 

       FACTURARE
10.1. Preturile produselor afisate in cadrul site-ului www.geaninastudencu.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre cumparator o factura pentru produsele livrate, cumparatorului fiind obligat sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3. Vanzatorul va transmite cumparatorului factura aferenta comenzii ce contine produse vandute de QUALITY EVENT SRL, precum şi pentru orice alte plati aferente comenzii, fie odata cu livrarea comenzii impreuna cu celalalte documente de livrare, fie in format electronic, prin adaugarea facturii in contul cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de cumparator in contul sau.

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei comenzi, existente in cont.

10.5. Prin trimiterea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre QUALITY EVENT SRL in contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in contul sau.

10.6. In cazul in care aceste informatii nu au fost transmise odata cu livrarea comenzii sau sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: contact@geaninastudencu.ro

 

    LIVRAREA BUNURILOR
11.1. Vanzatorul se obliga sa livreze produsele in sistem de curierat door-to-door catre cumparator sau in locatiile specificate conform optiunii clientului.

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea produselor numai pe teritoriul Romaniei.


    GARANTII
12.1. Toate produsele comercializate de catre QUALITY EVENT SRL, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (exceptie produselor resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

12.2. In cazul produselor vandute si livrate de QUALITY EVENT SRL, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, fie sunt emise de catre SC QUALITY EVENT SRL SRL .

12.3. In cazul lipsei certificatului de garantie, garantia produselor vandute si livrate de QUALITY EVENT SRL poate fi in baza facturii emise.

12.4. In cazul unui defect reclamat in perioada de garantie produsul trebuie sa fie trimis direct la vanzator. Vanzatorul va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

12.5. In cazul produselor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre SC QUALITY EVENT SRL iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.

 

    CONFORMITATEA PRODUSELOR
13.1 Produsele care fac obiectul comercializarii prin intermediul website-ului www.geaninastudencu.ro sunt produse noi, care nu prezinta defecte fiind atent verificate inainte de livrarea catre cumparator/client.

13.2 Clientul este rugat sa acorde atentie produselor inainte de a plasa comanda. Unele produse pot prezenta diferente fata informatiile prezentate pe website, fotografiile produselor prezentate avand un caracter informativ si pot diferi fata de produsul vandut. Aceste diferente nu se vor considera neconformitati.

13.3 In cazul in care produsele prezinta defecte, constatate in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la livrare sau intervenite in perioada de garantie, clientul se poate adresa cu o reclamatie transmisa prin e-mail la adresa aratata la sectiunea „Contact” sau telefonic si trebuie sa returneze produsele la adresa din sectiunea „Contact” .

13.4  In cazul in care vanzatorul constata reclamatia clientului ca fiind intemeiata, produsele cu defecte vor fi inlocuite sau, in caz de imposibilitate de inlocuire, clientului i se va restitui pretul impreuna cu taxele de livrare, in termen de 14 (paisprezece zile) de la solutionarea reclamatiei.

 

13.5 In cazul in care reclamatia va fi considerata ca neintemeiata, clientului i se vor returna produsele, pe costul acestuia, fara vreo alta obligatie din partea vanzatorului.

13.6 Despre solutionarea reclamatiei si solutia adoptata conform celor aratate anterior, clientul va fi informat prin e-mail, la adresa furnizata la înregistrare, sau prin apel telefonic.

 

    TRANSFERUL PROPRIETATII
14.1 Proprietatea asupra produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

 

    RASPUNDERE
15.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

15.2. Prin crearea si utilizarea contului, clientul/utilizatorul/cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau.

15.3. Prin crearea contului si/sau utilizarea continutului si/sau plasarea comenzilor, clientul/utilizatorul/cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile website-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul website-ului, existenta la data crearii contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii comenzii.

15.4. Ulterior crearii contului utilizarea continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor website-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

15.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre PREMIER SHOP, acestia fiind opozabili clientilor/utilizatorilor/cumparatorilor de la data afisarii in website. Acceptarea Termenilor si Conditiilor website-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din website si/sau prin trimiterea comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

 

    PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
16.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, QUALITY EVENT SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

16.2. Scopul colectarii datelor este:

– informarea clientilor/cumparatorilor privind situatia contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la produsele achizitionate,

– trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS)

– de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul clientului/cumparatorului.

16.3. Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de comanda cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a QUALITY EVENT SRL si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus la punctul 14.2.

16.4. Prin citirea documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor   garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

16.5. De asemenea, QUALITY EVENT SRL poate furniza datele cu caracter personal ale cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile mentionate la punctul 15.2., prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii,  furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a  produselor noastre, asigurători.

16.6. Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa: SC QUALITY EVENT SRL cu sediul social in Bucuresti, Strada Preciziei nr. 14, Bl.1, Ap. 11, Sector 6 se pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:

- o data pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate;

- sa interveniti asupra datelor transmise;

- sa va opuneti prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara

- sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege.

16.7. Informatiile cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

 

    FORTA MAJORA
17.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

17.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

    LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre QUALITY EVENT SRL si clienti/cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Judetul Giurgiu.

 

    DIVERSE
In cazul In care, din indiferent ce motiv, orice clauza din acesti Termeni si Conditii se va dovedi nula, inaplicabila sau nevalabila, ea va fi inlocuita cu o clauză valida, cat mai aproape ca sens de clauza initiala. Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acesti Termeni si Conditii si/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua sa se aplice nemodificate.

CONTACT

Ia legătura cu mine

ADRESĂ

Str. 1 Decembrie 1918, nr. 67
Roșu, comuna Chiajna, Ilfov
contact@geaninastudencu.ro

SOCIAL MEDIA

GDPR(Required)
MAILCHIMP
usercartmenu