Bilantul anului 2021 - WELCOME 2022!

de admin29 decembrie 2021

Este 30 decembrie, și trag linie …

Analizez si calculez ce mi-a adus bun și ce nu, anul care tocmai a trecut, și ca la orice om, a fost si cu bune, si cu rele.

1. Ianuarie 2021 - nu simteam inceputul de an chiar in favoarea mea, caci se anuntase continuarea pandemiei si restrictii privind evenimentele. Colac peste pupaza, sotul meu s-a ales cu covid, si desi nu a fost in stare grava, ne temeam de ce aduce fiecare zi.

2. Februarie 2021 - e luna in care de 6 ani incoa’ radiez, caci e ziua fiului meu, insa fix la final de februarie, virusul s-a cazat la mine. Am fost ok, dar nu e chiar usor sa fii carantinat cu un copil mic.

3. Martie 2021 - debutul meu ca educator muzical in gradinita Casuta cu ghidusii, dupa 8 luni de invatare, cercetare si pregatirea programei pentru copii, in functie de varsta, a fost cea mai mare provocare a lunii.

4. Aprilie 2021 - decizia de a-mi deschide propria sala de muzica. Tare dezamagita am fost prin aprilie, in cautarea spatiului perfect. Am sunat la agentii imobiliare, am vizitat, am masurat, am facut bugete … și cand eram pe cale sa semnez la o locatie pe care o vizitasem de vreo 3 ori, o voce mi-a spus ca nu e ce trebuie. Si am zis PAS. Am luat pauza de cautari, nimic nu era conform a ceea ce doream, mi-am zis ca “poate nu e momentul”. Intr-o zi, am intrat la plesneala pe OLX, si am vazut ca se inchiriaza parterul unei case, in zona mea de interes. Nu m-a dat pe spate in poze, dar ceva m-a impins sa merg la vizita. De cum am intrat, Florin si-a pus mana in cap, spunandu-mi din priviri: EXCLUS. Ceva mă tinea acolo, dadeam ture de sală, ma invarteam, vizualizam in minte ce anume pun in stanga/dreapta etc. Totodata, am rezonat si cu proprietarul de la primele vorbe. Am urcat in masina si i-am zis lui Florin/ ASTA E! A tot insistat sa nu ma grabesc, sa ma mai gandesc, eu nu si nu. Si bine am facut. Au trecut deja 8 luni de activitate si este cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat in 2021.

5. Mai 2021 - am inceput activitatea la sala de muzica, cu multi copii frumosi care m-au implinit atat pe plan profesional, cat si pe plan emotional.

6. Iunie 2021 - am inceput evenimentele, au urmat 4 luni de foc, in care am colindat tara, orasul, luni in care am fost mamă, sotie, profesor, artist, sofer, contabil, social media manager samd. Lunile iunie, iulie, august si septembrie au fost de foc, dar dupa sufletul meu - adrenalina de care aveam nevoie.

7. Octombrie 2021 - anxietate, nervi, teama, frica. Din nou, s-a inchis totul: de la evenimente, pana la activitatile optionale pentru copii. Valuri de ganduri negre m-au acoperit, nesiguranta m-a transformat, si m-am simtit intr-o gaura din care nu pot iesi la suprafata.

8. Noiembrie 2021 - luna in care am implinit 34 ani. Activitatea cu copiii a putut fi reluata, ceea ce m-a facut sa prind aripi. Tototdata, am fost rasplatita cu un concediu frumos in Egipt, care m-a ajutat sa ma reconectez cu mine, care mi-a dat energia de care aveam nevoie.

9. Decembrie 2021 - iată-ne aici! Sunt bine. Si chiar daca nu as fi, trebuie sa fiu.

Nu putem controla tot ce este in jurul nostru, uneori trebuie "sa ascultam linistea".. Sa luam pauza de la tot si toate, si sa asteptam ziua de maine. Alteori, hăturile sunt la noi, si putem schimba traseul.

M-am simtit bine cu tine 2021, chiar daca nu ai mers mereu la braț cu mine.

Sper ca 2022 sa fie cel putin la fel de maleabil si prietenos ca tine.